duminică, 6 iunie 2010

Pete purpurii

8 comentarii:

  1. Scena este foarte frumos.

    fotografia dvs. este splendid.

    Vă mulţumim pentru care prezintă un moment minunat ...

    Din Orientul Îndepărtat.
    Salutări.
    ruma

    RăspundețiȘtergere
  2. salut si La multi ani!
    te-ai lasat de blogging? :)
    hai ca in curand sunt iar de actualitate macii
    o iei de la inceput :)

    RăspundețiȘtergere
  3. salut. vad ca nu ai mai postat de mult. Ai ramas cu gandul tot la vara. o rugaminte am si eu, poti te rog sa terci si blogul meu in lista ta de linkuri catre bloguri? multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand, felicitari pentru fotografiile realizate.
    Sunt superbe, mai ales cea cu caruta de flori ! Am observat in fotografie ca e de vanzare si mi-as dori enorm sa o am in gradina mea. M-ai putea ajuta cu datele de contact ale vanzatorului?
    Iti multumesc anticipat!
    neofitul (at) yahoo (punct) com

    RăspundețiȘtergere